Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Katte og nytårsaften

+6
gyrithe
Anne-Lykke Elling
Na´Zyia
Denise
Lizzie
Miss Ronski's
10 deltagere

Go down

Katte og nytårsaften Empty Katte og nytårsaften

Indlæg af Miss Ronski's Fre 1 Jan - 14:38

Hvordan tog dine katte nytårsaften?

Mine tog det rigtig fint. De sov det meste af tiden - dog vågnede de op, da vi begyndte at fyre bordbomberne af, og så skal jeg ellers love for, at den vilde jagt gik ind efter små kugler og andre skinnende ting, som fløj ud i stuen.
Jeg troede, de ville blive bange for braget - men nej - det lod de små puslinger sig ikke skræmme af. LOL LOL
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Lizzie Fre 1 Jan - 15:20

Mine tog det faktisk også stille og roligt ..
Vi fyrrede dog ikke bordbomber af, min mors kat har epilepsi, og han fik nogle anfald bare når de små skyder udenfor, så vi valgte at vi ikke ville skyde af inde ... top
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Denise Fre 1 Jan - 16:19

De to gamle Somali og Dee sad i vinduet, spiste eller vaskede sig. De 2 andre gik under bordet fnis
Denise
Denise
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Na´Zyia Fre 1 Jan - 16:26

Mine hygger sig med at sidde og kigge ud af vinduet på "alt balladen"
Der skydes ikke af udenfor.


Sidst rettet af Na´Zyia Fre 1 Jan - 19:02, rettet 1 gang
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Anne-Lykke Elling Fre 1 Jan - 17:04

Tjalfe var utryg, men gik først under sengen da det blev voldsomt. Emil havde det forfærdeligt. Han er jo en lille fyr med lidt angstproblemer, især for lyde, så jeg vidste den ville blive hård for ham. En stor del af aftenen lå han på badeværelset, og havde det ret godt, men da de virkelig gik igang kl. 12, løb han ind under sofaen og hylede så det kunne høres i hele opgangen. Den lille fyr var helt ødelagt. Man må jo ikke ynke dem, så jeg prøvede med lidt legetøj og godbidder, hvilket ikke havde interesse. Han løb så lidt efter ind under sengen, hvor han først hylede lidt, så faldt der lidt mere ro over ham, men han blev der til 5 i morges. Den lille stakkel fik mad serveret under sengen, og var bare ude at tisse en enkelt gang i nat. Det skal lige siges, at de skydes meget voldsomt hvor jeg bor.
Anne-Lykke Elling
Anne-Lykke Elling
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 880
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Amager

http://www.123hjemmeside.dk/anne-lykke

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af gyrithe Fre 1 Jan - 17:34

stakkels lille Emil uhh
Pjevsi sad i vinduet i stuen og så på at der blev skudt af udenfor. han tog det stille og roligt.
Olga der imod var bange, men vi havde rullet gardinet ned i soveværelset, så hun kunne rende der ind når det blev for meget. hun lå under sengen fra 24:00 til det var færdigt. og så kom hun frem igen.
vi skød ikke bordbomber af af samme årsag.
gyrithe
gyrithe
Ungkat

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 19
Medlem siden : 28/12/09
Geografisk sted : Randers

http://gyrithe75.mono.net/

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Na´Zyia Fre 1 Jan - 18:39

Åååååh stakkels Emil, det er godt nok synd når de har det på den måde ked
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Lylle My Fre 1 Jan - 18:58

Katte og nytårsaften Godtnytr
Mine dyr har aldrig været nervøse nytårsaften, uanset hvor meget bulder og brag der er... Selv et kanonslag ude i opgangen har højst fået dem til at kigge lidt irriteret henimod fordøren, og bordbomber har ikke engang kunnet vækket dem.
Katte og nytårsaften Kat012

Men så fik jeg min colliehund Thor (totalt misvisende navn, da han er rædselsslagen for både tordenvejr og fyrværkeri)
:hmm:
Han piber og ryster og gemmer sig under bordet ved lyden af det mindste heksehyl, og nægter at gå udenfor hele nytårsdag og -aften, så dén ene dag om året accepterer jeg, at der henad midnat kan komme en stor sø, hvor han ligger og ryster... Er der MEGET gang i den ved midnatstid, lusker han pibende ud på toilettet, skubber døren til efter sig og kryber sammen i et hjørne.
Katte og nytårsaften C269

Kommer der et VIRKELIGT stort brag, kan Mille Møgkat selvfølgelig reagere ved at kigge sig forvirret omkring... og derefter løbe hen til vinduet for at prøve at komme ud og jage fredsforstyrreren væk.
haha


Sidst rettet af Lylle My Fre 1 Jan - 20:21, rettet 1 gang
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Alicia Fre 1 Jan - 19:28

Stakkels lille Emil og stakkels Thor.

Vores egen lille ballademager, Mille, gemte sig under sofaen hver gang der var lidt skyderi udenfor, så hun var også noget utryg. Det var så hendes første nytår, hun er 6 mdr gammel.
Men Mikki som ellers plejer at gemme sig et mørkt sted nytårsaften. lå det meste af aftenen i stuevinduet og kiggede ud.
Alt i alt en fredelig nytårsaften, med god mad til os to mennesker og lidt rejer til misserne. :c176:
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Missis F Fre 1 Jan - 22:08

Synd for Emil og Thor og alle de andre dyr, der lider nytårsaften.

Jeg elsker fyrværkeri, men synes ikke at almindelige mennesker skulle have lov til at benytte det - det kan være alt for farligt. I år er der mange alvorligt tilskadekomne, og mange dyr er rædselsslagne.

Der hvor jeg var gæst, var hjemmets kat stort set ligeglad med fyrværkeriet, men meget forbeholden overfor vores nytårshatte (undtagen min som var lavet af fjer, haha). Dog var han sur over at gæsterne sad i HANS stol! haha
Missis F
Missis F
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Anne-Lykke Elling Fre 1 Jan - 23:40

Det lader til de fleste af jeres misser har taget det pænt. Emil har det gudskelov fint i dag, men den lille stakkel er ikke god til lyde, ej heller i hverdagen desværre uhh
Anne-Lykke Elling
Anne-Lykke Elling
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 880
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Amager

http://www.123hjemmeside.dk/anne-lykke

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af lala1979 Fre 1 Jan - 23:57

Vi var ikke hjemme, havede givet dem godt mad og tændt lys og radioen var tændt de virkede ganske rolig da vi kom hjem og idag har der ikke været noget, men heldigvis bor vi ude på Bøøøhlandet :thihi:

Men dejligt og læse jeres katte har taget det på ''Næsten alle'' uhh
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Katte og nytårsaften Left_bar_bleue0 / 40 / 4Katte og nytårsaften Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

Katte og nytårsaften Empty Sv: Katte og nytårsaften

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum