Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dagens grin - Voksbehandling

5 deltagere

Go down

Dagens grin - Voksbehandling Empty Dagens grin - Voksbehandling

Indlæg af Na´Zyia Tirs 29 Dec - 9:21

Læste denne på et andet forum som ikke alle herinde er på ...synes ikke nogle skal snydes for den, så her kommer den haha

Dagens griner og læs det hele


Min aften startede som en helt almindelig aften midt i ugen. Kom hjem, lavede aftensmad, vaskede op og surfede lidt på nettet. Så fik jeg en idé, som i løbet af de næste par timer, skulle stå som en smertefuld oplevelse i mit sind.

"Måske skulle jeg lige snuppe voksen i toiletskabet"

Som sagt så gjort. Ud til badeværelset. Det var et af disse "kold voks"
produkter. Ikke noget med at smelte en klump voks, du nulrer bare strimlerne i din hånd til de bliver lune, hvorefter du skiller dem ad og anbringer dem på dit ben (eller hvor du har brug for det) og så hiver du dem af med det samme. Ingen problemer i det. Hvor svært kan det være? Jeg mener, jeg er ikke et geni, men jeg da begunstiget nok til at kunne finde ud af det her.( JA SOM OM!?!).

Så hev jeg en strimmel ud. Det var to strimler som lå med voksen mod hinanden så de hang sammen. I stedet for at nulre dem i hænderne var jeg så klog at finde min hårtørrer frem. Jeg varmede så strimlerne på 1000 watt.

(Kold voks?..ha ha). Jeg anbragte derefter strimlerne på mit inderlår.
Holdt igen med den anden hånd på låret og rev så til. Det virker!

Okay det var så ikke lige den fedeste følelse, men det var ikke helt værst.
Jeg kan sgu det her! Jeg er en hundjævel! Jeg er bekæmperen af al kropsbehåring og guruen til blødt ekstravagant hud.

Med den næste voks strimmel bevæger jeg mig nordpå.

Jeg smider trusserne og placerer en fod på toilettet.
Så går jeg frem efter samme procedure, hvor jeg placerer en voks strimmel på skrå på mit inderlår lige ved bikinilinjen så strimlen dækker min hoo-ha (læs den unævnelige).

Strimlen strækker sig fra min hoo-ha ned til indersiden af min numse balle (det var en lang strimmel),
så trækker jeg vejret dybt, hvorefter jeg river??????..
RRRRRRRII...PP!!!!!!!!

Jeg er blind! Blændet af smerte!!!!!?. Argh for HEL....?.!!!!!

Jeg får synet igen.
Jeg ser at jeg kun har fået hevet halvdelen af strimlen af. @!#$!
Endnu en dyb vejrtrækning og RRRIIIIPPP!
Alt kører rundt for mig og jeg har sorte pletter for øjnene.
Jeg tror jeg er ved at besvime??
må holde mig oppe??.må holde mig oppe.
Hører jeg trommer???
Træk vejret, træk vejret???????&hel
Jeg vil se mit trofæ?. Den voksstrimmel, som har voldt mig så megen smerte, fyldt med mit hår.
Jeg vil vælte mig i succesen over min kamp mod kropsbehåring. Jeg holder derfor strimlen op så jeg kan se den. Der er ikke noget hår på den.

Hvor er håret? HVOR ER VOKSEN???

Langsomt sænker jeg hovedet, stadig med min fod på toilettet (se det for jer venner).
Jeg kan se håret. Det hår som skulle have været på strimlen?. det er ikke derpå. Jeg mærker lige efter. Jeg rører ved voks. Jeg berører mig selv på min mest sensitive del af kroppen som nu er dækket med kold voks og hår.??????

Så gør jeg den næste STORE fejltagelse!

Jeg husker at min fod stadig er på toilettet.
Jeg må gøre noget så jeg tager foden ned fra toilettet.

Helt lukket!
Min røv er lukket. Helt lukket!!!!
Jeg går som en pingvin rundt i badeværelset - prøver at finde ud af hvad jeg skal gøre. Jeg tænker

"Please, bare jeg ikke skal skide lige nu for så tror jeg mit hoved ryger af".

Hvad kan jeg gøre for at smelte voksen?
Varmt vand!
Varmt vand smelter voksen. Jeg fylder så varmt vand jeg kan i badekarret, smutter i karret og så skal voksen jo lige smelte for så jeg kan lige så forsigtigt fjerne det, ikke??? FORKERT!!!!!

Jeg smutter i karret, vandet er lidt varmere end det man normalt bruger ved totur af krigsfanger.
Jeg sætter mig ned.
Det eneste der er værre end at få dine nedre regioner smeltet sammen er at få dem smeltet?.
Smeltet fast til bunden af badekarret - i skoldende hedt vand. Og så smelter voksen ikke engang....!!!!
Nu er jeg altså limet fast til bunden af badekarret ligesom hvis jeg havde cementeret mig selv fast til porcelæn! Gudskelov for den mand, der for få måneder siden overtalte mig til at få telefon på badeværelset!!!!!

Jeg ringer til min ven for jeg er sikker på at hun kender til hemmeligheden af hvordan jeg kommer ud af denne situation.

Det er en helt fin måde at starte en samtale på?.
"Nå men min røv og min hoo-ha er altså limet til bunden af badekarret!
Der er en lille pause. Hun kender ingen hemmeligheder eller fif til hvordan jeg kommer ud af denne situation, men hendes latter prøver hun slet ikke at skjule for mig.
Hun vil vide præcis hvor voksen sidder, "Taler vi om balderne, hullet eller hoo-ha? Hun griner højlydt nu.
Jeg kan høre hende.
Jeg giver hende lige den korte version og hun foreslår at jeg ringer til det nummer der står på æsken som voksen var i.
Ja!!!!! Som om!!!!
Som om jeg har lyst til at være aftenens vittighed.
Mens vi gennemgår flere løsningsmuligheder prøver jeg at få voksen af med en skraber. Intet føles bedre end at have min kvindelighed dækket af varmt voks, min hoo-ha limet sammen, siddende i brandvarmt vand med røven limet til bunden af karret og bruge skraberen.

Nu fungerer min hjerne ikke mere, min selvrespekt er helt væk og jeg er ret sikker på at jeg har brug for en psykolog med speciale i post-traumatisk stress syndrom efter dette.

Min veninde taler stadig med mig da jeg ser min redning. Cremen som man skal bruge til at fjerne overskydende voks med.
Helt ærligt - hvad har jeg at tabe? Jeg smører noget af cremen på og "FOR DÆLEN DA"!!!!!
Skriget vækkede sikkert hele naboområdet og skræmte livet af min veninde. Det er såååååå smertefuldt, men jeg er faktisk ligeglad.

DET VIRKER!!! DET VIRKER!!

Min veninde lykønsker mig og vi afslutter samtalen. Jeg fjerner resten af voksen da jeg til min ærgrelse pludselig ser?
HÅRET ER DER SGU STADIG?..DET HELE!!!

Nu er jeg helt ligeglad så jeg barberer det hele af. For f*****n jeg er øm nu. Helt følelsesløs. Jeg kunne amputere mit eget ben på nuværende tidspunkt.

Næste uge prøver jeg at farve mit hår???
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Dagens grin - Voksbehandling Left_bar_bleue0 / 40 / 4Dagens grin - Voksbehandling Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Dagens grin - Voksbehandling Empty Sv: Dagens grin - Voksbehandling

Indlæg af Missis F Tirs 29 Dec - 9:30

haha Man bør vist holde sig til skraberen lool
Missis F
Missis F
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Dagens grin - Voksbehandling Left_bar_bleue0 / 40 / 4Dagens grin - Voksbehandling Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Dagens grin - Voksbehandling Empty Sv: Dagens grin - Voksbehandling

Indlæg af Lylle My Tirs 29 Dec - 12:09

Dagens grin - Voksbehandling Div117
AAARRRGGGHHH!!! ..Hvis ikke DET er en gyserhistorie, så véd jeg sørme ikke... ooh

Jeg tror, jeg foretrækker skraberen. lool
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Dagens grin - Voksbehandling Left_bar_bleue0 / 40 / 4Dagens grin - Voksbehandling Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Dagens grin - Voksbehandling Empty Sv: Dagens grin - Voksbehandling

Indlæg af Miss Ronski's Tirs 29 Dec - 12:13

fantastisk LOL LOL lool haha

Ja, rent gys må man nok sige :-)
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Dagens grin - Voksbehandling Left_bar_bleue0 / 40 / 4Dagens grin - Voksbehandling Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Dagens grin - Voksbehandling Empty Sv: Dagens grin - Voksbehandling

Indlæg af Na´Zyia Tirs 29 Dec - 12:37

:hehe: Ja efter denne historie, så tør man da ikke at voksbehandle længere LOL
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Dagens grin - Voksbehandling Left_bar_bleue0 / 40 / 4Dagens grin - Voksbehandling Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Dagens grin - Voksbehandling Empty Sv: Dagens grin - Voksbehandling

Indlæg af lala1979 Tirs 29 Dec - 15:54

Jeg ''Holder mig også til SKRABEREN
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Dagens grin - Voksbehandling Left_bar_bleue0 / 40 / 4Dagens grin - Voksbehandling Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

Dagens grin - Voksbehandling Empty Sv: Dagens grin - Voksbehandling

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum