Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

forklaring : Omdømme Takke knap mm.

+3
DK Thomani
lotte
Na´Zyia
7 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af DK Thomani Man 11 Jan - 15:59

Miss Ronski's skrev:Thomani hvorfor er det mærkeligt??

Jeg har lige brugt takkeknappen for første gang forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 139960 har ikke lige tænkt over, at den var der før nu..... så det tror jeg, at jeg vil til at bruge hver gang nogle gider, at tage sig tid til at kommentere noget pænt i mine indlæg...... det har folk da fortjent forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 918660

Jamen jeg synes da det er mærkeligt man ligefrem selv skal have oprettet tråden, for at kunne takke for et indlæg smile
DK Thomani
DK Thomani
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :
forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 168
Medlem siden : 14/09/09
Geografisk sted : Amar'

http://www.thomani.dk

Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Miss Ronski's Man 11 Jan - 16:04

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 447759 det synes jeg ikke...... for så er den der bliver takket, (svarfeltet bliver markeret med gult), ikke i tvivl om hvem det er der takker dem..... jeg tror, at "fri tak'ning" ville blive noget rod forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 13470 for hvem er det så liiiiige der takker hvem??
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Lylle My Man 11 Jan - 16:11

Na´Zyia skrev:
Funktionen er slettet!

fantastisk Det glæder mig, den funktion er slettet, for sikken en masse fjendskab, den kunne blive grundlag for... Hvis man får et minus, begynder man jo bare at se skævt til dén, man mistænker for at have givet det, og plusserne kan jo kun bruges til at se, hvor mange der har STEMT... ikke, hvor mange der rent faktisk kan lide én... :hmm:

..og "Takke-knappen"... Tjah, hvor svært kan det være at skrive "Tak skal du ha'" i et indlæg i stedet for? hug
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Miss Ronski's Man 11 Jan - 16:13

Lylle My - man kan jo både trykke på knappen og skrive det samtidig ;-)
En go' gerning kan ikke gøres for tit ;-)
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Na´Zyia Man 11 Jan - 16:14

Lylle My skrev:
Na´Zyia skrev:
Funktionen er slettet!

fantastisk Det glæder mig, den funktion er slettet, for sikken en masse fjendskab, den kunne blive grundlag for... Hvis man får et minus, begynder man jo bare at se skævt til dén, man mistænker for at have givet det, og plusserne kan jo kun bruges til at se, hvor mange der har STEMT... ikke, hvor mange der rent faktisk kan lide én... :hmm:

..og "Takke-knappen"...
Tjah, hvor svært kan det være at skrive "Tak skal du ha'" i et indlæg i stedet for? hug

Præcis smile
Tak-knappen er der nu endnu... men det er tilladt at skive tak,... alt det man har lyst til JAAH
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Lylle My Man 11 Jan - 16:31

Na´Zyia skrev:

Tak-knappen er der nu endnu... men det er tilladt at skive tak,... alt det man har lyst til JAAH

haha Okay, dét var ikke LIGE sevet ind i min støvede hjerne... men det var sådan set også de forb...... "plus-og-minus- knapper", der har irriteret mig lidt. "Tak"-knappen kan jo ihvertfald aldrig skade nogen - kun glæde. hep

..Jeg har bare ikke selv tænkt over, at jeg kunne trykke "Tak"... Det skulle jeg nok vænne mig til, når den nu stadig er her, for der er mange, der fortjener tak for deres indlæg. KLAPPE
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Miss Ronski's Man 11 Jan - 16:41

Lylle My: tak-knappen er der kun i de indlæg, du selv har skrevet, så DU skal takke een af dem som har svaret dig - og den kan kun bruges 1 gang pr tråd, har jeg lige erfaret ;-)
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Left_bar_bleue0 / 40 / 4forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Gæst Tors 14 Jan - 19:47

Miss Ronski's skrev:Lylle My: tak-knappen er der kun i de indlæg, du selv har skrevet, så DU skal takke een af dem som har svaret dig - og den kan kun bruges 1 gang pr tråd, har jeg lige erfaret ;-)

Hvorfor kun 1 gang?

Hvis man nu har takket en i sit indlæg og der så kommer et til rigtig godt svar, så har man ikke mulighed for at bruge tak-knappen 1 gang til :hmm:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

forklaring : Omdømme Takke knap mm. - Page 2 Empty Sv: forklaring : Omdømme Takke knap mm.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum