Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.

3 deltagere

Go down

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Empty Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Lør 22 Aug - 13:13

De bliver hentet af deres nye ejere (som også er her på dette forum) :) om et par timer.

Uf... ville ønske man altid kom af med sine killinger når de var omkring de 14 uger, for når de er blevet så store som de her to - 1 år 3 mnd. og et ½ år, så er de altså gået meget mere "ind under huden" :uh:

Hav det godt i kære pelsklumper, i vil blive savnet meget :love:
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Empty MB

Indlæg af lala1979 Søn 23 Aug - 23:22

hjerte hjerte hjerte hjerte
:big:
lala1979
lala1979
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1034
Medlem siden : 11/08/09
Geografisk sted : Danmark Randers

http://www.bricksite.com/Lhnminekatte?id=269749

Tilbage til toppen Go down

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Empty Sv: Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.

Indlæg af DK Musplheim Søn 23 Aug - 23:36

Ja, det er ikke nemt når de er så gamle - men tillykke med det alligevel. Jeg har også nogle efterhånden "halvgamle" killinger gående - og jeg både glæder mig, og glæder mig ikke til de bliver solgt...
DK Musplheim
DK Musplheim
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 110
Medlem siden : 18/08/09
Geografisk sted : Lille Ravnshøj, Slagelse

http://www.musplheim.dk

Tilbage til toppen Go down

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Empty Sv: Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Man 24 Aug - 0:12

DK Musplheim skrev:Ja, det er ikke nemt når de er så gamle - men tillykke med det alligevel. Jeg har også nogle efterhånden "halvgamle" killinger gående - og jeg både glæder mig, og glæder mig ikke til de bliver solgt...

Tak skal du have :D
Nej det er bestemt ikke nemt - og jeg har det som dig... glæder mig over de bliver solgt, men samtidig græder ens hjerte... og der bliver så skrækkeligt tomt :uh:

Så lige der var en takkeknap her :P man skal så selv have oprettet indlæget for at der viser sig... havde du selv oprettet det indlæg hvor du spurgte efter smilie ?
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Empty Sv: Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.

Indlæg af DK Musplheim Man 24 Aug - 0:53

Ja, ok, nu fik jeg også øje på den - men der sker ikke rigtigt noget når man trykker på den synes jeg? Den sagde bare at der var akket for alle indlæg, da jeg pårøvede at trykke ved et andet indlæg, og jeg kan ikke se på dem, at der er takket?? Besyderligt sol
DK Musplheim
DK Musplheim
Katte-Konge
Katte-Konge

Frosset :
Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 110
Medlem siden : 18/08/09
Geografisk sted : Lille Ravnshøj, Slagelse

http://www.musplheim.dk

Tilbage til toppen Go down

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Empty Sv: Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.

Indlæg af Na´Zyia Man 24 Aug - 0:59

Når der er en der bliver takket, så bliver personens indlæg blåt.. jeg har prøvet at takke Laila i denne tråd: https://kat-danmark.danskforum.net/galleri-f10/nu-kommer-jeg-igen-o-l-kuldet-t30.htm#119

På hendes profil kan man så se at hun nu er blevet takket en gang.
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Left_bar_bleue0 / 40 / 4Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem. Empty Sv: Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum