Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

Indlæg by mummitrold81 on Ons 28 sep - 12:04

Min søde huskat Jasmin på 9 år har fået konstateret lever problemer, og skal derfor til at have speciel foder. Dyrlægen anbefaler Hills L/D, som er lavet til netop dette. Prisen hos dyrlægen er ekstrem høj, så derfor vil jeg høre om man kan købe dette foder (eller noget der er tilsvarende) et andet sted?

Håber I kan hjælpe :)

mummitrold81
Killing

Frosset :
0 / 40 / 4

Antal indlæg : 2
Medlem siden : 28/09/11
Geografisk sted : Slagelse

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

Indlæg by Alicia on Ons 28 sep - 21:35

Du kunne evt. prøve at undersøge om de har det hos MedicAnimal.com eller Animal Medicines email@mail.animalmedicines.co.uk.de er noget billigere med deres varer end de danske dyrlæger.
Ellers gå ind på kattegale.dk og spørg der. Derinde er der noget mere aktivitet end her, og mange katte kloge mennesker.

Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
0 / 40 / 4

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Vis brugerens profil

Re: Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

Indlæg by mummitrold81 on Tors 29 sep - 8:35

Tak for dit svar :)

mummitrold81
Killing

Frosset :
0 / 40 / 4

Antal indlæg : 2
Medlem siden : 28/09/11
Geografisk sted : Slagelse

Vis brugerens profil

Indlæg by Admin on Søn 9 okt - 12:07

Nu er det er dyrlægeserie, så den kan ikke bare sådan købes alle steder herhjemme... Men om du kan få den sendt fra England, det tør jeg ikke sige.. der er lidt at spare:
http://www.chemistdirect.co.uk/search_results.php?q=hills+i%2Fd&page=1&ty=general&cty=&catid=0&catcnt=0&catname=&sort=&pp=&vv=list&sid=&bw=&showTab=

___
Mvh.
Admin

Kat-Danmark www.kat-danmark.danskforum.net
Hyggelige katteforum for dig der elsker katte

Admin
Admin

Frosset :
0 / 40 / 4

Antal indlæg : 76
Medlem siden : 10/08/09
Geografisk sted : Danmark

Vis brugerens profil http://kat-danmark.danskforum.net

Indlæg by Sponsored content Today at 1:01

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen