Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Er hun mon blevet forelsket?

3 deltagere

Go down

Er hun mon blevet forelsket? Empty Er hun mon blevet forelsket?

Indlæg af hexiatre Ons 5 Jan - 0:36

I sidste uge fik min nabo en lille dejlig hankat, som han overtog fra en ven, der skulle flytte sydpå. En rigtig kær lille mis – han kommer og siger hej til os engang imellem. Problemet er bare det, at siden den nye kat er startet med at besøge os, er vores lille huskatte-pige holdt op med at spise - eller næsten. Er hun mon blevet forelsket i ham?

hexiatre
Killing

Frosset :
Er hun mon blevet forelsket? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Er hun mon blevet forelsket? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4
Medlem siden : 26/12/10
Geografisk sted : kolding

Tilbage til toppen Go down

Er hun mon blevet forelsket? Empty Sv: Er hun mon blevet forelsket?

Indlæg af Lylle My Ons 5 Jan - 11:36

HMM For mig lyder det faktisk nærmere, som om hun er blevet virkelig stresset og bange over pludselig at få sit trygge hjem invaderet af en vildtfremmed hankat. run

Hvor gamle er kattene? og er de henholdsvis steriliseret og kastreret? smile
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Er hun mon blevet forelsket? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Er hun mon blevet forelsket? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Er hun mon blevet forelsket? Empty Sv: Er hun mon blevet forelsket?

Indlæg af Na´Zyia Ons 5 Jan - 18:04



En kat bliver ikke forelsket.... og man skal heller ikke lade en fremmed kat komme ind .. det stresser blot din kat... gang på gang - det var noget andet hvis den anden kat skulle bo hos jer.. så ville stressen gradvist aftage.. det gør det ikke på denne måde, hvor den fremmed kat er der.. og pludselig er den væk igen... osv.

En kat kan ikke tåle ikke at spise.... de kan udvikle fedtlever efter bare 2 døgn uden mad.
Det er ikke sikker den anden kat er årsag til din kats manglende ædelyst... så var jeg dig, så ville jeg få hende undersøgt af dyrlægen.

Hvor gammel er din kat... og er hun steriliseret?
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Er hun mon blevet forelsket? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Er hun mon blevet forelsket? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Er hun mon blevet forelsket? Empty Sv: Er hun mon blevet forelsket?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum